söndag 14 mars 2010

Barnum i fokus

Nu har jag målat om barnrummet/kontoret. Vad vitt det blev =)

Stort vart det också. Ekar gör det nu när vi inte har något på väggarna.. Men det kommer det med, så fort jag får tag i en borrmaskin som kan borra i mina hårda väggar.

Väggdekoration kommer upp på väggen också tillslut.

Vi ska inhandla ett draperi till uppdelningen av rummet. Det kommer att sitta med en skena i taket. Men vi har inte kommit på vad eller om det ska vara något motiv på draperiet. Är det någon som har ett förslag så är det bara välkommet med tips och idéer.


Imorgon är det jobb igen.. Tråkigt men sant.

En god vän till mig har precis fått en anställning på mitt jobb. Han börjar den 12:e april. Det ska bli kul att jobba med han igen =)


Nej nu får det räcka för denna gång.. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar